باسلام ؛ خدمت شما بازدیدکنندگان وبلاگ و دوستان عزیز که مطالب را مطالعه مینمائید . چند روز پیش کتابی به دستم رسید بنام طرفداران شیفته / Raving Fans که نویسنده آن آقایان کنت بلانچارد و شلدون باولز ( نویسندگان کتاب مدیریت یک دقیقه ای ) بودند .
این کتاب در خصوص چگونگی رفتار با مشتری و چگونگی مواجهه با آنان برای جلب رضایت ایشان و تبدیل آن به طرفداران شیفته میباشد که فوق العاده کتاب تاثیر گذار و کاربردی میباشد . به آن دسته از دوستان که به نوعی در حال خدمت گذاری به مردم میباشند و میخواهند در صنعت خودشان به رتبه برتر و دارای مشتریان شیفته و همیشگی باشند و خدمات آنها همیشه متمایز از دیگر واحدهای مشابه باشد ، پیشنهاد میکنم حتماً این کتاب را که سرشار از انرژی و دید مثبت میباشد را مطالعه نمایند . گوشه ای از نکات این کتاب :
سه راز ایجاد طرفداران پرشور :
1 – مشخص کنید چه میخواهید .
2 – به خواسته های مشتریان پی ببرید .
3 – ارائه بدهید باضافه یک درصد .
و جمله نهائی که هدف این کتاب میباشد برای شما عزیزان خدمت گذار به مردم این است *** چشم اندازتان را باضافه یک درصد ارائه دهید *** .
امیدوارم با خواندن این کتاب قدمی دیگر در امر مهم مشتری مداری و فراتر از آن تبدیل مشتریان به طرفداران شیفته برداشته و در صنعت خود نیز پیشگام باشید و دیگران از شما الگو بگیرند . خواهشمند است هر کس این کتاب را مطالعه کرد نظرش را برای بنده نیز بگذارد ( نظر / کامنت ) .
موفق باشید